ارائه 40 پکيج سرمايه‌گذاري  براي ايجاد کمپينگ در روستاهاي هدف گردشگري

دبير کميته گردشگري روستايي و عشايري در گفتگو با ميراث آريا (CHTN) با بيان اين مطلب افزود: در جلسه‌اي که در معاونت سرمايه‌گذاري براي بررسي نحوه حضور بخش‌هاي مختلف در دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري برگزار شده بود، نحوه ارئه پکيج‌هاي سرمايه‌‌گذاري بخش‌هاي مختلف در اين همايش بررسي شد.

علي محمد نمازي افزود: در اين جلسه مطرح شد که 40 پکيج گردشگري براي ايجاد کمپينگ در روستاهاي هدف گردشگري ارائه شود.

وي تصريح کرد: با توجه به اينکه مطالعه 40 روستاي هدف گردشگري انجام شده است، ايجاد اين کمپينگ‌ها داراي تمام مختصات لازم است.

نمازي گفت: با توجه به انجام مطلعات اين روستاها تمام اطلاعات لازم از قبيل نقشه‌ها و ديگر داده‌ها وجود دارد و فعاليت در اين زمينه براي سرمايه‌گذاران مناسب‌تر است.

دبير کميته گردشگري روستايي و عشايري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: علاوه بر ارائه پکيج اين کمپينگ‌ها ارائه 180 پکيج سرمايه‌گذاري گردشگري روستايي و عشايري در دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در گردشگري ايران نيز پيگيري مي‌شود.

علي محمد نمازي افزود: در نشست کميته راهبردي روستايي و عشايري تصويب شد که 60 پکيج سرمايه‌گذاري براي ايجاد واحدهاي اقامتي در روستاهاي هدف گردشگري ارائه شود.

نمازي گفت: 60 پکيج سرمايه‌گذاري نيز براي ايجاد واحدهاي پذيرايي و مراکز ارائه خدمات به گردشگران در روستاهاي هدف گردشگري عرضه خواهد شد.

دبير کميته گردشگري روستايي و عشايري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به مصوبات اين کميته براي ايجاد فروشگاه‌ها و نمايشگاه‌هاي عرضه صنايع دستي و محصولات کشاورزي گفت: در اين همايش همچنين 60 پکيج سرمايه‌گذاري براي راه‌اندازي فروشگاه‌ها و نمايشگاه‌هاي عرضه صنايع دستي و محصولات کشاورزي ارائه خواهد شد./105

انتهای پیام/

کد خبر 138706277