تصوير ذهني نخستين جذابيت مقصد سفر است

به گزارش ميراث آريا(CHTN) ميرخلف زاده، مدير تحقيق و توسعه شرکت مارکوپولو در کارگاه آموزشي يک روزه مشتري مداري و معرفي مقاصد سفر که با همکاري دفتر برنامه ريزي آموزشي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و دفتر خدمات مسافرتي مارکوپولو برگزار شده بود در سخنان خود با موضوع بررسي موردي سفر در ايران و ساير کشورها با طرح اين سئوال که چرا سفر مي کنيم به تشريح بخش‌هاي مختلف برنامه ريزي يک سفر پرداخت.

ميرخلف زاده با بيان اينکه برخي از مقصدها چندين جاذبه را همزمان درخود دارند افزود:چنين مقصدهايي پرطرفدارترند و سليقه‌هاي متفاوت را پوشش مي‌دهند.

مدير تحقيق و توسعه شرکت مارکوپولو با تشريح گشت‌هاي برنامه‌اي و اختياري تورتصريح کرد: اجراي تورهاي اختياري منوط به علاقه اکثريت و فراهم بودن شرايط است.

وي با بيان اينکه مسئولان فروش تور بايد اطلاعات کاملي ازجذابيت‌هاي گردشگري مقصد خود داشته باشند به کارکنان فروش تورها توصيه کرد که فهرست جاذبه‌هاي هر تور را روي ميز کار خود داشته باشند.

ميرخلف زاده افزود: درهنگام فروش تور نبايد وعده‌اي براي اجراي گشت‌هاي اختياري به خريداران داده شود.

وي همچنين توصيه کرد که اطلاعات دقيق پروازي شامل مدت پرواز،مستقيم و يا غيرمستقيم بودن آن،زمان توقف درفرودگاه مياني و نوع سرويس دهي در داخل هواپيما به اطلاع خريداران تورها رسانده شود./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387112656