شرکت طراح بسته بندي 33 محصول صنايع‌دستي انتخاب شد

يحيي رحمتي در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، با بيان اين مطلب گفت: با برپايي مناقصه‌اي در معاونت هنرهاي سنتي و صنايع‌دستي نسبت به انتخاب مشاور براي طراحي و مطالعه بسته بندي 33 محصول صنايع‌دستي تصميم گيري شد.

وي با اشاره به اينکه در اين مناقصه نمايندگان 4 شرکت حضور داشتند، اظهار داشت: تعداد شرکت‌هاي متقاضي شرکت در اين مناقصه بيش از 20 شرکت بود اما در نهايت چهار شرکت امکان حضور در مرحله نهايي را بدست آوردند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: شرکت بسته نگار روز به عنوان شرکت برنده در مناقصه مشاور طراحي و مطالعه بسته بندي محصولات صنايع‌دستي انتخاب شد.

مدير کل حفظ و احياء اين معاونت ادامه داد: اين شرکت در گام اول مطالعه بر روي بسته بندي 33 محصول را آغاز مي‌کند.

رحمتي با بيان اينکه مطالعه بر روي طراحي بسته بندي محصولات صنايع‌دستي با نظارت کامل معاونت هنرهاي سنتي انجام مي‌شود، گفت: شرکت مذکور با تشکيل هفت گروه، مطالعه و طراحي بسته بندي را بر روي 7 گروه صنايع‌دستي را شروع مي‌کند.

وي اضافه کرد: در اين گروه‌ها بايد کارشناساني در رشته طراحي صنعتي حضور داشته باشند تا طرح‌هاي ارائه شده از سوي آن‌ها کاملاً کارشناسي شده باشد.

يحيي رحمتي در ادامه اظهار داشت: پس از انجام اين مطالعات کارشناسي شده که امکان طراحي ماکت‌هاي اصلي بر اساس نوع محصولات صنايع‌دستي فراهم مي‌شود.

مدير کل حفظ و احياء‌ معاونت هنرهاي سنتي افزود: پايه قيمتي که براي مطالعه و طراحي بسته بندي توليدات صنايع‌‌دستي پذيرفته شده 194 ميليون تومان است.

وي خاطرنشان کرد: تمامي هزينه‌هاي اين کار توسط دولت تأمين شده و شرکتي که با شرايط موجود و با کمترين هزينه‌ها قادر به اجراي اين برنامه باشد، انتخاب شد./111

انتهای پیام/

کد خبر 1388050430