وي اعضاي شوراي راهبردي رسانه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را رييس سازمان به عنوان رييس، مديرکل روابط عمومي سازمان به عنوان نايب رييس، مشاور رسانه اي روابط عمومي به عنوان دبير، نماينده انتخاب شده از سوي \" کميته خبرنگاران روزنامه هاي کثير الانتشار \"، نماينده انتخاب شده از سوي \" کميته خبرنگاران خبرگزاري ها\"، نماينده انتخاب شده از سوي \" کميته خبرنگاران نشريات تخصصي \" و نماينده انتخاب شده از سوي \" کميته مديران مسئول نشريات تخصصي\" عنوان کرد.
محمد علي مشکيان، مشاور رسانه اي روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي نيز با اشاره به نقش بي بديل رسانه ها در فرهنگ سازي حوزه هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، تأکيد کرد : اين شورا به منظور تعامل هر چه بهتر رسانه هاي فعال اين بخش با سازمان و تلاش براي سياست زدايي از اين عرصه خطير ملي تشکيل مي شود و بر اساس تأکيد مهندس بقايي، مصوباتش پس از تأييد رياست شورا لازم الاجرا است.
دبير شوراي راهبردي رسانه سازمان گفت : انتخابات با دعوت روابط عمومي سازمان از تمامي خبرنگاران مرتبط در محل سالن اجتماعات سازمان برگزار مي شود و به همين منظور در روز انتخابات هر يک از خبرنگاران مدعو در بدو ورود توسط واحد ارتباط با رسانه هاي روابط عمومي بر اساس دعوتنامه اي که در دست دارند پذيرش شده و برگه رأي مربوط به کميته خود را تحويل مي گيرند. همچنين از هر کدام از مدعوين نيز که تمايل به نمايندگي کميته خود دارند پس از پذيرش، ثبت نام به عمل مي آيد.
مشکيان افزود : در جلسه انتخابات پس از معرفي کانديداهاي ثبت نام کرده در هر کميته، رأي گيري به عمل مي آيد و هر يک از خبرنگاران تنها به نامزد هم گروه خود مي توانند رأي بدهند. اعضاي انتخاب شده توسط هر يک از کميته هاي چهار گانه، موظف به تشکيل \" کميته هاي زير مجموعه شوراي راهبردي\" در گروه کاري خود به مدت حداکثر دو هفته پس از تشکيل اولين نشست شورا هستند تا ارتباط شورا با بدنه فعالان رسانه اي حوزه هاي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به خوبي برقرار شود./106
انتهای پیام/