اجراي برنامه‌هاي گردشگري از صدا و سيماي کردستان

به گزارش ميراث آريا(chtn)، مدير کل صدا و سيماي مرکز کردستان با بيان اين مطلب گفت: صدا و سيماي کردستان در رابطه با گردشگري در ايام تعطيلات نوروزي برنامه‌هاي مختلفي را اجرا کرد و در کل 43 ساعت برنامه از طريق صدا و 57 ساعت از طريق سيما و 323 خبر ارايه داده است .

رضا علي نژاد افزود: استان کردستان استاني بسيار زيبا و به قدمت تاريخ است که علاوه بر داشتن مناطق بکر گردشگري بافت سنتي خود را نيز حفظ کرده است.

وي تصريح کرد: پتانسيل‌هاي معرفي، اطلاع رساني و خبر رساني در خصوص حوزه هاي ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي لازم و موجب جذب هرچه بيشتر گردشگران به استان مي‌شود.

علي نژاد ادامه داد: نقش رسانه‌ها در تبليغات مختلف بازرگاني، سياسي و فرهنگي و در نتيجه شکل‌دهي افکار عمومي بيش از پيش به چشم مي‌آيد.

‌وي اضافه کرد: از سويي توانايي تاثير‌گذاري بر افکار عمومي‌ معيار مهم ارزيابي عملکرد رسانه‌ها در زمينه‌ تبليغات به شمار مي‌رود و چنانچه رسانه با شناساندن يک فکر يا کالا، بتواند افکار عمومي‌ را به سمتي سوق دهد که گرايش آن‌ها به آن فکر يا کالا يا استراتژي بيش‌تر شود، يعني توانسته است وظيفه‌ تبليغاتي خود را به درستي انجام دهد،‌ هر چند گاهي در مورد قدرت تاثيرگذاري رسانه بر افکار عمومي‌،‌ اغراق مي‌شود اما نمي‌توان منکر تاثيرگذاري آن نيز شد.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1389022244