وي با بيان اينکه دور هم جمع شدن برند شدن نيست، تصريح کرد: هدف اصلي اين سمينار اين است که فرصتي باشد براي همه تا به داشته هايمان توجه بيشتري کنيم.
زاهدي دبير اجرايي سمينار در ادامه افزود: برگزاري اين سمينار اين توجه را ايجاد مي کند که صنوف مختلف به اين بينديشند که دنياي گردشگري براي برند شدن چه فعاليتي کرده است و ما چه مسيرهايي را بايد طي کنيم و همچنين از سويي ديگر مي توانيم سالانه جشنواره اي داشته باشيم تا صنوف مختلف بتوانند براي برند شدن خود را ارتقا دهند و از همه مهمتر خود را مطرح کنند و براي ارائه کيفيت بهتر و حسن شهرت بيشتر ميان گردشگران تلاش مضاعفي داشته باشند.
مقدم دبير کميته علمي سمينار نيز از طراحي برنامه عملياتي براي کميته مطالعاتي برند ملي خبر داد و گفت: براي تعيين راهکارهاي موثر براي ايجاد برند گردشگري کشور به اين نتيجه علمي رسيده ايم تا عملياتي را در 4 فاز مختلف پشت سر گذاريم.
لازم به ذکر است که سمينار تخصصي راهبرد هاي ساخت برند در گردشگري در تاريخهاي 19 و 20 خرداد ماه سال جاري با حضور استادان خارجي و داخلي برگزار مي گردد علاقه مندان براي اطلاع بيشتر به سايتwww.tourismbrands.ir مي توانند مراجعه کنند ./106
انتهای پیام/