نبود استراتژي عامل عدم موفقيت در برند سازي است

به گزارش ميراث آرياchtn)) مدير عامل هلدينگ مارکوپولو درسمينار تخصصي شناخت راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري گفت: همچنين به تبليغات دراز مدت توجه نشده است و از سوي ديگر کيفيت نيز در بسياري از موسسات و شرکت ها مورد توجه قرار نمي‌گيرد.

وي با اشاره به اقدامات هلدينگ مارکوپولو براي برند سازي گفت: در مجموعه مارکوپولو تا حدودي سعي شده است که به اين امر توجه شود.

انصاري با اشاره به مشکلات و موانع موجود برا ي برند سازي تصريح کرد: در نظام اداري چون راهبردي براي برند سازي تعريف نشده است اين امر مشکلات خاص خود را دارد.

مدير عامل مارکوپولو عدم شناخت مخاطبان را از جمله مشکلات برند سازي ذکر کرد و گفت:براي اين مشکلات پيشنهاداتي به سازمان ميراث فرهنگي ارائه شده است./121

انتهای پیام/

کد خبر 1389031943