فدريکو بلوني افزود:در چنين محيط پويايي مديريت برند به يک موضوع کليدي تبديل مي شود . در اين موقعيت، برند هتلها بيانگر ارزش اقتصادي غير ملموس است که از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا که برندها نمادي از ارزشها، تعهدات، احساسات و عواطف و عنصري کليدي در برقراري ارتباط پايدار ميان عرضه و تقاضا هستند.
اين مشاور پروژه هاي گردشگري در ايتاليا گقت:در نتيجه، شرکتهاي هتلداري معمولاً از برندهاي مختلف جهت اجراي مؤثرتر فعاليت هاي خود در بازار بهره مي گيرند که هر برند داراي ويژگي هاي خاص و منحصر به فرد خود است.
بلوني افزود:ساخت برند هتلها شامل انتخاب و مديريت مناسب مجموعة برند است که با آنها برند به بازار مي آيد و به هتلداران اجازه مي دهد که ارتباط مؤثرتري با مصرف کنندگان هدف برقرار کنند و از طريق ايجاد تکثر و گوناگوني در ذهن مصرف کنندگان به موقعيت موفقتري دست يابند. بعلاوه به مصرف کنندگان نيز اجازه ميدهد تا اطلاعات را بهتر مديريت نمايند و با انتخاب يک برند خطرهاي احتمالي در انتخابشان را کاهش دهند.
وي با اشاره به ارزش تئوريک برند در صنعت هتلداري به بررسي راهبردهاي مختلف ساخت برند در هتل هاي زنجيره اي و هتل هاي مستقل پرداخت. /121
انتهای پیام/