برندسازي فرهنگ مي خواهد

به گزارش ميراث آريا(CHTN)نحوي يکي از مديران دفاتر خدمات مسافرتي شرکت کننده در سمينار تخصصي راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري خاطرنشان کرد: موضوع ايجاد برند در صنعت گردشگري به ريشه هاي فرهنگي باز مي گردد.

وي با اشاره به موضوع ثروت درجامعه خاطرنشان کرد:اين موضوع به عنوان يکي از نمونه مسائل فرهنگي است که ايجاد ثروت درجامعه تا چه حد مقبوليت دارد.

نحوي با بيان اينکه فرهنگ جامعه هنوز پذيراي اين امر نيست ، افزود:در بخش گردشگري نيز بايد ديد که تا چه حد فضا براي تحقق بخشيدن به موضوع برند وجود دارد.

نحوي گفت:برند دربخش‌هايي ازکشور که مرتبط به صنعت گردشگري هستند مانند بخش حمل و نقل و برخي از مواد غذايي وجود دارد اما بايد ديد که تا چه حد زيرساختها و امکانات فراهم است.

وي بااشاره به جاذبه هاي گردشگري ايران خاطرنشان کرد:با اين وجود شاهد هستيم که کشوري مانند مالزي که جاذبه چنداني ندارد چند برابر ما گردشگر جذب مي کند./121

انتهای پیام/

کد خبر 138903207