موزه آب کوهرنگ گشايش مي‌يابد

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه و فروشگاه صنايع‌دستي در شهرستان کوهرنگ از ديگر برنامه هاي در نظر گرفته شده براي دهه فجر است.

مژگان رياحي افزود: برگزاري مسابقات ورزش‌هاي زمستاني در حاشيه جشنواره شهر برفي توسط اداره کل تربيت بدني اين استان نيز انجام مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه کلنگ کمپ گردشگري بروجن نيز در دهه فجر زده مي‌شود، اضافه کرد: مسابقه کتبي با عنوان \"در انتظار طلوع\" نيز در روزهاي آتي برگزار مي‌شود.

مدير کل ميراث فرهنگي چهارمحال و بختياري پخش شعارها و سرودهاي انقلابي از سيستم صوتي اين اداره را از ديگر اقدامات پيش رو دانست و يادآور شد: بنر و پلاکاردهاي دهه فجر در موزه‌ها، قلعه‌ها و يگان حفاظت نصب مي‌شود.

به گفته وي در دهه فجر کارکنان بسيجي اداره کل ميراث فرهنگي چهارمحال و بختياري از نمايشگاه صنايع‌دستي با رويکرد نماز بازديد مي‌کنند ضمن اينکه 12 بهمن نيز هداياي فرهنگي به تمامي کارکنان اين اداره کل اهدا مي‌شود.

اين مقام مسوول تصريح کرد: گلزار شهداي شهرکرد 14 بهمن ماه امسال غبار روبي مي‌شود.

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري تجليل از رزمندگان و ايثارگران اين اداره کل را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر عنوان کرد.

112/

انتهای پیام/

کد خبر 1389110626