به گزارش ميراث آريا (chtn) به نقل از پايگاه خبري 125، با اعلام وقوع اين حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران بلافاصله آتش‌نشانان ايستگاه 17 را ساعت 8 و 49 دقيقه صبح ديروز به محل حادثه در تکاوران شمالي، خيابان 14 شرقي روانه کرد و آتش‌نشانان کمتر از 3 دقيقه در محل حادثه حضور يافتند.

امير مهدياني معاون منطقه 3 عمليات آتش‌نشاني که بلافاصله خود در محل حادثه حضور داشت، گفت: کارگران در منزل قديمي به مساحت 160 متر در حال تخريب ساختمان بودند که آوار بر روي آنان ريخته و منجر به گرفتار شدنشان در زير خروارها خاک شد.

وي درباره جزئيات عمليات آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهيزات ويژه ايمني و نجات اقدام به عمليات آوار برداري کردند و هر سه کارگر را در مدت زمان کوتاهي از زير آوار خارج و تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. عوامل اورژانس پس از معاينه کارگران مرگ هر سه کارگر را تاييد کردند.

آتش‌نشانان با ايمن‌سازي محل حادثه و دادن تذکذات ايمني به مالکمنزل قديميدر حال تخريب به ماموريت خود پايان دادند. مهدياني علت اين حادثه را تخريب غير اصولي منزل قديمي اعلام کرد.

معاون منطقه سه عمليات آتش‌نشاني به شهروندان و مالکان منازل قديمي که قصد تخريب و نوسازي دارند توصيه کرد: قبل از تخريب و گودبرداري حتما از مشاوره و حضور مهندسان ناظر براي عمليات کارگران استفاده کنند تا شاهد حوادث تلخي نباشند. 202

انتهای پیام/

کد خبر 1389113030