تذکر به تاسيسات گردشگري لرستان در سال ‏90

«محمد عزيزي» در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: نظارت‌هاي مستمر اين معاونت در سطح استان ادامه دارد و هر 15 روز يک‌بار کارشناسان با بازديد از تاسيسات گردشگري استان وضعيت آن‌ها را ارزيابي مي‌کنند.

اين مقام مسؤول ادامه داد: همه واحدهاي اقامتي و پذيرايي اعم ازهتل‌ها، مهمانپذيرها، واحدهاي بين‌راهي، دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري استان لرستان موظف به رعايت قوانين و استانداردهاي تعيين شده هستند و اگر کمترين خطايي در اين حوزه انجام گيرد با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او گفت: خوشبختانه از آغاز سال جاري ابطال پروانه فعاليت نداشتيم اما تعدادي از واحدهاي‌ بين‌راهي، دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، هتل‌ها و.. به سبب مسائلي مربوط به بخش‌نامه‌ها و مسائل بهداشتي و .. تذکر کتبي دريافت کردند.

او با بيان اين‌که 100 مجموعه بين‌راهي، 18 هتل و 21 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري در استان لرستان فعاليت مي‌کنند،‌بيان داشت: واحدهاي اقامتي استان نيز 3 مورد تذکر دريافت کرده‌اند.

«عزيزي» ادامه داد: نظارت کارشناسان معاونت گردشگري استان لرستان در طول سال به طور مستمر ادامه دارد و اميدواريم بتوانيم با انجام نظارت دقيق بر تاسيسات گردشگري شرايط را براي استفاده گردشگران از اين استان مطلوب‌تر کنيم./122

انتهای پیام/

کد خبر 1390030910