برندهاي واقعي ماندگار مي‏شوند

«محمدرضا جباري» با بيان اين مطلب در گفت‌گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn)، اطلاع رساني در رسانه‏هاي جمعي را مهم دانست و اظهار داشت: برندهاي واقعي به کمک رسانه‏ها معرفي و ماندگار مي‏شوند و عدم اطلاع رساني درست موجب رشد برندهاي کاذب مي‌شود.

مديرعامل هتل «ماريناپارک» در کيش با تاکيد بر اهميت نقش عوامل انساني در ايجاد برند افزود: برندسازي يک هويت واقعي مي‏خواهد که با همکاري همه عوامل از جمله نيروي انساني، مديريت، مراکز تهيه و توليد لوازم، رسانه‏ها و ... ايجاد مي‏شود.

وي راه ايجاد برند را طولاني، دشوار و وابسته به نياز مخاطب خواند و بيان کرد: راه ايجاد برند طولاني و دشوار است چون نياز به نقشه راه و تعريف نيازهاي مخاطب دارد.

جباري اين زنجيره عوامل را براي هر رشته متفاوت دانست و گفت: برندسازي در هر رشته شرايط خاص خودش را دارد، به عنوان مثال در مورد هتل برندسازي مسافران آن را راضي و وفادار مي‌کند و در نهايت منجر به درآمدزايي، رونق کسب و کار و در نهايت ايجاد برند براي آن هتل مي‏شود.

يادآور مي‏شود «سمينار و جشنواره برند در گردشگري» از فردا به مدت 2 روز در تالار وزارت کشور تهران برگزار مي‏شود.
120

انتهای پیام/

کد خبر 139009012