مديرعامل هتل «ماريناپارک» در کيش با تاکيد بر اهميت نقش عوامل انساني در ايجاد برند افزود: برندسازي يک هويت واقعي ميخواهد که با همکاري همه عوامل از جمله نيروي انساني، مديريت، مراکز تهيه و توليد لوازم، رسانهها و ... ايجاد ميشود.
وي راه ايجاد برند را طولاني، دشوار و وابسته به نياز مخاطب خواند و بيان کرد: راه ايجاد برند طولاني و دشوار است چون نياز به نقشه راه و تعريف نيازهاي مخاطب دارد.
جباري اين زنجيره عوامل را براي هر رشته متفاوت دانست و گفت: برندسازي در هر رشته شرايط خاص خودش را دارد، به عنوان مثال در مورد هتل برندسازي مسافران آن را راضي و وفادار ميکند و در نهايت منجر به درآمدزايي، رونق کسب و کار و در نهايت ايجاد برند براي آن هتل ميشود.
يادآور ميشود «سمينار و جشنواره برند در گردشگري» از فردا به مدت 2 روز در تالار وزارت کشور تهران برگزار ميشود.
120
انتهای پیام/