وي با اشاره به موفق نبودن برخي هتلهاي لوکس و مجلل به دليل رفتار ناشايست کارکنان آنها تصريح ميکند: هتلي که بر لوکس و مجلل بودن خود متکي باشد و توجهي به رفتار کارکنانش با ميهمانان نداشته باشد، هرگز موفق نخواهد بود و طبيعي است هرچه هتل لوکستر و مجللتر باشد، توقع ميهمانان از رفتار پرسنل و خدماتي که ارائه ميدهند بيشتر خواهد بود.
به گفته اين مولف، آموزش مهارت ارتباطات انساني در هتل جايگاه مهمي دارد. وي در اينباره آورده است: آموزش مهارت ارتباطات انساني به عنوان اساسيترين نياز براي فعاليت مديران و کارکنان هتل بايد از سوي هتلداران مورد توجه جدي قرار گيرد، به طوريکه اين نياز براي تمامي کارکنان آن يک ضرورت به شمار آيد.
مشتريمداري و هتلداري، ارتباطات در هتل، کارکنان مشتريمدار هتل، پذيرش، تلفنچي، مديران هتل و اصول ارتباطي براي هتلداران از ديگر مباحث مطرح شده در کتاب حاضر است.
اصول مشتريمداري (بانکداري، هتلداري و خودروسازي)، تاليف دکتر احمد يحيايي ايلهاي در 230 صفحه توسط انتشارات «جاجرمي» چاپ شده است.
120
انتهای پیام/