تشريح خدمات ارايه شده کانون به مسافران نوروزي

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي کانون جهانگردي و اتومبيلراني جمهوري اسلامي ايران، «حسين جعفري» افزود: سامانه جامع اطلاعات گردشگري کشور همزمان با نوروز 1391 و در راستاي هم‌افزايي با برنامه‌هاي ستاد تسهيلات سفرهاي دايمي، به صورت شبانه‌روزي به رفع نيازهاي اطلاعاتي گردشگران نوروزي مي‌پردازد، به گونه‌اي که اکنون کارشناسان اين سامانه پاسخگوي بيش از 1000 تماس روزانه در حوزه‌هاي مختلف گردشگري هستند.

اين مقام مسوول يادآور شد: سامانه 09669 به عنوان نمادي از رفتار حرفه‌اي در حوزه گردشگري و صنايع وابسته از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور و کانون جهانگردي و اتومبيلراني راه‌اندازي شده و به صورت پايدار و مستمر در عرصه نظام عرضه و تقاضا در حوزه اطلاع‌رساني گردشگري، نظرات و خواسته‌هاي هموطنان را اخذ و در راستاي افزايش کارآمدي و پاسخگو بودن به نظرات و پيشنهادات، گام بر مي‌دارد.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني هم‌چنين با اشاره به خدمات امداد خودرو به عنوان يکي از وظايف عمده و ذاتي کانون، اظهار داشت: بيش از 1300 نيروي امدادي در قالب 444 يدک کش، 485خودروي امدادي، 85 خودروي جرثقيل سنگين و 75 چادر امدادي در کليه محورهاي مواصلاتي کشور مشغول خدمات رساني به عموم مردم و مسافران نوروزي هستند.

به گفته مدير عامل کانون، اکنون نيروهاي امداد خودروي کانون روزانه به بيش از 500 مورد در سراسر کشور، سرويس‌هاي مختلف امدادي را ارايه مي‌کنند.

وي گفت: امداد خودرو کانون در طول سال به خصوص تعطيلات نوروزي با ارائه سبد خدماتي مناسب و کامل از قبيل اطلاع‌رساني، خدمات امدادي، تامين قطعات يدکي و لوازم جانبي و اجراي طرح‌هاي ويژه فصل جديدي از فعاليت‌هاي امدادي خودرو را در سراسر کشور آغاز کرده و همچنان با توسعه و پيشرفت کمي و کيفي چشمگير با نگرش علمي و سيستمي به ارائه خدمات امدادي با هدف نهايي \"کسب رضايت مشتري\" به پيش مي‌رود.

جعفري، تصريح کرد: وضعيت راه‌ها، ظرفيت‌هاي گردشگري، وضعيت آب و هوا، مراکز اقامتي- تفريحي، ستادهاي تسهيلات نوروزي در استان‌هاي کشور، ظرفيت هتل‌ها، امداد خودرو، اطلاعات درباره جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، معنوي، طبيعي و گردشگري استان‌هاي مختلف کشور از موضوعاتي است که مسافران در جريان سفرهاي نوروزي خود در سراسر کشور براي آگاهي از آنها با شماره تلفن 09669 تماس برقرار مي‌کنند.

به گفته مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني، ثبت و دريافت پيشنهادات مسافران نوروزي از تاسيسات و موسسات گردشگري، آژانس‌هاي مسافرتي، اماکن اقامتي، تورهاي گردشگري، رستوران‌هاي بين راهي و ... که از قوانين موجود سرپيچي کرده و يا به تعهدات خود عمل نکرده بودند و ارجاع اين مسائل به حوزه‌هاي بازرسي ستادهاي سفرهاي استاني و هم‌چنين معاونت گردشگري کشور، از ديگر فعاليت‌هايي است که از سوي نيروهاي سامانه جامع اطلاع رساني گردشگري کشور به صورت شبانه روزي انجام مي‌گيرد.

مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني خاطر نشان کرد: وضعيت راه‌ها و خدمات گردشگري مهمترين دغدغه مسافران نوروزي است که با راهنمايي همکارانمان در اين سامانه، اين نياز گردشگران نيز برطرف مي‌شود.

جعفري در پايان با تشکر از معاونت گردشگري کشور، تمامي اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي کشوري، سامانه 09669 و امداد خودروي کانون به دليل انسجام خدمات گردشگري در نوروز امسال، اظهار داشت: سامانه پيام کوتاه 30005333 نيز از سوي روابط عمومي کانون جهانگردي و اتومبيلراني براي اطلاع رساني و دريافت پيشنهادات و انتقادات هموطنان، فعال شده است.

/104




انتهای پیام/

کد خبر 139101055