وي با بيان اين که بخش خصوصي به خاطر هزينههايي که در اين زمينه متحمل ميشود، قيمتهاي کارشناسي را تعيين ميکند، گفت: آثاري که ارزش و قابليت خريد دارند، در چنين اکسپوهايي به نمايش گذاشته ميشوند.
دبير سابق اکسپو با بيان اين که اکسپو يک نمايشگاه عادي نيست، خاطرنشان کرد: اکسپو بازار فروشي است که برگزاري موفق يک دوره آن ميتواند به مراتب از چندين جشنواره متعدد موثرتر باشد.
عبدالحسيني گفت: اگر بخش خصوصي با توان بيشتري برگزاري اکسپوها و حراجها را برعهده داشته باشد و در کنار آن متوليان دولتي با حمايتهاي خود از مصوبات قانوني در اين زمينه همکاري کنند، شاهد خريد و فروش بسيار زياد آثار هنري خواهيم بود.
به گفته اين هنرمند، ايجاد ارتباط بسيار خوب با واسطههاي خريد و فروش آثار هنري يا همان بازاريابها، نيز نکته بسيار مهمي است که برگزارکنندگان اکسپو بايد به آن توجه کنند.
ص/112
انتهای پیام/