همکاری بانکها تکمیل پروژه‌های  نیمه تمام گیلان را میسر می‌کند

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری گیلان طی نشست مشترک مدیران ارشد بانک سپه استان گیلان تکمیل پروژه نیمه تمام گردشگری استان گیلان رایک دغدغه برای این اداره کل دانست و گفت: بیش از208 پروژه نیمه تمام با حجم 6500 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان گیلان وجود دارد که با حمایت بانک ها می تواند زمینه تکمیل این پروژه را مهیا کند.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، علیزاده با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی متنوع به گردشگران اظهار داشت:گردشگرانی که با انگیزه های مختلف وارد استان گیلان می شوند، انتظار دارند از خدمات گردشگری برخوردار شوند، باید متناسب با رشد ورود گردشگری ، پروژهای سرمایه گذاری را نیز به نتیجه برساند. 

وی گفت: دولت برآنست از همه ی ظرفیت ها برای تامین اشتغال استفاده کند و بی تردید گردشگری از جمله فرصت هایی است که با برنامه ریزی و هدف گذاری می توان اشتغال طیف گسترده ای از افراد را میسر کرد.

مدیرعامل شعب بانک سپه استان گیلان نیز گردشگری را یک فرصت برای استان گیلان برشمرد و گفت: تنوع جاذبه ها ی گردشگری و رشد گردشگران در استان گیلان نشان می دهد که پروژه های سرمایه گذاری گردشگری از توجیه اقتصادی برخوردارشده است.

خودستانی گفت: پروژه های بسیار خوبی در استان گیلان در حال انجام است که سرمایه گذاران متقاضی تسهیلات با اطلاعات دقیق و طی کردن فرآیند قانونی از تسهیلات مورد نظر برخوردار شوند.

این مسوول بانک سپه استان گیلان گفت: سرمایه گذاران باید به موضوعات چون توجیه پذیر بودن طرح ها، امکان سنجی ،نحوه بازپرداخت ،شرایط قرارداد با بانک ها و نحوه تکمیل پرورنده در تسریع انجام کار توجه داشته باشند.

در ادامه جلسه معاونین اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان و نیز مدیران بانک سپه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه نحوه همکاری آتی در خصوص پروژه های سرمایه گذاری گردشگری پرداختند.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393082421