به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در مراسمی که با حضور اساتید و بزرگان عرصه روابط عمومی و علوم اجتماعی کشور، مديران دستگاههاي اجرايي و روابط عموميها، صاحبنظران، پيشکسوتان و فعالان این حوزه در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد، تندیس بلورین \"چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران\" به شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی کانون، اهداء شد.
پس از ارزیابی روابط عمومیهای برتر کشور بر اساس مدل تعالی EFQM، روابط عمومیهای سرآمد در سه سطح زرین (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) در مراسم مذکور معرفی شدند، که بر اساس ارزیابیهای صورت گرفته از سوی هیأت داوران، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، موفق به انطباق فعالیتهای خود با معیارهای اصلی سرآمدی روابط عمومی و کسب حداقل 600 امتیاز و تندیس بلورین چهار ستاره، شد.
در اين مراسم، پروفسور ساروخاني، پدر علم جامعه شناسي ارتباطات ايران، مهندس پيروز بخت، رئيس سازمان ملي استاندارد و هوشمند سفيدي، دبير كل انجمن روابط عمومي ايران در خصوص روابط عمومي سرآمد و الگوهاي تعالي در روابط عمومي به ایراد سخن پرداختند و پيام ارسالی دبير كل انجمن روابط عمومي جهان در سال ۲۰۱۵، به \"چهارمين دوره آئين تقدير از روابط عموميهاي سرآمد ايران\" نيز قرائت شد.
در بخش دیگری از آیین یاد شده، دکتر محمد مهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، با بیان اینکه روابط عمومی امروز با چالشهایی روبهرو شده که هیچگاه در تاریخ فعالیت خود با آنها مواجه نبوده است، گفت: همه اینها به دلیل رسانهای شدن زندگی و جهان در همه عرصهها رخ داده است. امروز در همه سازمانها و نهادها نیازمند سازماندهی جدید برای برقراری ارتباط رسانهای هستیم بهطوریکه این امر در قالب ادارههای کوچک نمیگنجد.
وی افزود: روابط عمومی خوب، محصول سازمان خوب و قوی است در غیر این صورت روابط عمومی حتی اگر خوب هم باشد نمیتواند معجزه کند.
یادآور میشود: در\"دومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی\" که در سال 1392 برگزار شد نیز از روابط عمومي کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با اهداء تنديس ويژه و لوح تعالي و سرآمدي، تجليل و قدردانی شده بود.
انتهای پیام/