قدردانی فعالان تشکل‌های صنایع‌دستی از معاون رئیس‌جمهوری

تعدادی از فعالان تشکل‌های صنایع‌دستی، ظهر امروز 25 اسفند، با حضور در دفتر زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری، با اهدای لوحی مراتب تشکر خود را از بابت نامه‌ای که او در مورد بیمه هنرمندان صنایع‌دستی خطاب به رئیس‌جمهوری نوشته بود، اعلام کردند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌ آریا، در این دیدار که بهمن نامورمطلق معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، حجت مرادخانی مشاور معاون صنایع‌دستی کشور، بهروز سیف‌اللهی هنرمند نقاشی روی چرم، نیما ذاکری سعید هنرمند رشته چرم، شاهرخ پوری هنرمند نمد و محصولات نمدی، و عبدالرضا قبادی هنرمند طراحی و تولید پوشاک سنتی حضور داشتند.

نامورمطلق، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، در این دیدار با تشکر از معاون رئیس‌جمهوری برای نامه‌ای که درخصوص بیمه هنرمندان صنایع‌دستی به حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نوشت، گفت: «بیمه هنرمندان صنایع‌دستی پاشنه آشیل این حوزه است. نامه‌ شما بسیار در این زمینه تأثیرگذار بود و امیدواریم که با پیگیری‌های شما مشکل بیمه فعالان حوزه صنایع‌دستی رفع شود.»

سیف‌اللهی، هنرمند نقاشی روی چرم، نیز در این جلسه ضمن تشکر از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: «توجه، همراهی و همگامی شما برای ما بسیار ارزشمند است. در همین مدت کوتاه که شما به‌عنوان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب شده‌اید شاهد نتایج بسیار خوبی در این حوزه بوده‌ایم. با حضور شما و بهمن نامورمطلق امید هنرمندان این حوزه بیش‌ازپیش شده و صنایع‌دستی جان تازه‌ای گرفته است.»

در پایان این دیدار فعالان تشکل‌های صنایع‌دستی با اهدای لوحی از رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قدردانی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 139512259

برچسب‌ها