تبلیغات نمایشگاه‌های صنایع‌دستی گسترده‌تر شود

یکی از شرکت‌کنندگان در بیست و نهمین نمایشگاه صنایع‌دستی معتقد است که اگر برای این نمایشگاه‌ها تبلیغات بیشتری وجود داشته باشد، می‌توانند بر رشد و معرفی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی تاثیر بگذارند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری حسن محمودی یکی از هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه به ضرورت تبلیغ و معرفی فرآورده‌های دستی مناطق مختلف ایران اشاره و بیان کرد: «صنایع‌دستی ما باید به‌درستی معرفی شوند و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، این امکان را در اختیار هنرمندان می‌گذارد تا به معرفی کار خود بپردازند.»

به گفته این هنرمند سیرجانی، نمایشگاه ملی صنایع‌دستی که در تهران برگرار می‌شود، مجال بهتری برای تبلیغ و فروش صنایع‌دستی است؛ البته این بدان معنا نیست که نمایشگاه‌‌ها و بازارچه‌های مختلفی که در شهرهای دیگر ایران برگزار می‌شوند، بی‌فایده و بی‌نتیجه‌اند اما برگزاری نمایشگاه در تهران، چه به لحاظ تعداد مخاطب و چه میزان فروش در سطح بالاتری قرار دارد.

این تولیدکننده گلیم سیرجان در پایان اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه‌های این‌چنین، فصلی یک بار در تهران برگزار شود و اطلاع‌رسانی و تبلیغ بیشتر و بهتری در سطح شهر برای آن وجود داشته باشد چراکه برگزاری نمایشگاه‌های خوب و با کیفیت صنایع‌دستی به حمایت از تولیدکننده و افزایش فروش می‌انجامد.

انتهای پیام/

کد خبر 139612151