تبلیغات مناسبی برای سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شده است

قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تبلیغات مناسب برای سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی خبر داد.

مسعود جعفری قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، امروز پنجشنبه 16 اسفند 97 در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به تبلیغات مناسب این دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی اشاره کرد و گفت: «سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبلیغات خوبی در رسانه ملی و در سطح شهر داشته است.»

او افزود: «در صحبتی که با فعالان صنایع دستی داشتم متوجه شدم که اکثر آنها اذعان دارند که در دو روز اول برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی فروش خوبی داشته اند.»

جعفیر افزود: «سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران (عیدانه) فرصت بسیار مناسبی برای هم افزایی و تقویت ارتباطات بین هنرمندان صنایع دستی است.»

او افزود: «با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز 98، نمایشگاه صنایع دستی می‌تواند محل مناسبی برای تهیه هدایای نوروزی باشد.»

جعفری تصریح کرد: «در نمایشگاه سی و یکم برنامه های گوناگونی تدارک دیده شده است که از ان جمله می توان به برپایی سفره هفت سین 31 استان کشور به صورت نمادین در نقشه ایران اشاره کرد.»

قائم مقام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی افزود: «اجرای موسیقی محلی، اجرای زنده صنایع دستی، برپایی سیاه چادرهای عشایری و ... همه و همه برنامه هایی هستند که با هدف جذب هرچه بیشتر مخاطب در سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تدارک داده شده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 139712167

برچسب‌ها