حضور رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی گیلان

 جبارکوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی طی دیداری با شهرود  امیر انتخابی در جلسه شورای معاونین این اداره کل حضور پیدا کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به جایگاه ممتاز گردشگری، به نقش مهم این صنعت در رونق اقتصاد در استان اشاره کرد و با تاکید بر توسعه صادرات صنایع دستی و ورود گردشگران خارجی ، آثار و بناهای تاریخی استان را مقصد مناسبی برای گردشگران خارجی دانست.

کوچکی نژاد با توجه به نقش کمیسیون فرهنگی و فراکسیون گردشگری مجلس در حوزه گردشگری به تعامل اداره کل در احصای نیازهای گردشگری استان و گنجاندن این نیازها در برنامه توسعه اشاره داشتند.

وی در خصوص موانع فرهنگی موجود در صنعت گردشگری به تقویت جاذبه های دیگر برای کم اثر کردن برخی موانع فرهنگی اشاره کردند. تطبیق گزارشات با عملکرد دستگاه های اجرایی از جمله مواردی بود که رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی اشاره داشت.

 نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محوریت بحث گردشگری در استان گیلان،تمامی پروژه های عمرانی باید به سمت داشتن پیوست گردشگری حرکت کنند و پیوست گردشگری داشته باشند .

 کوچکی نژاد در پایان، جهت نقش آفرینی و سیاست گذاری دقیق اداره کل میراث فرهنگی فارغ از دغدغه های روزمره اداره کل خطاب به معاونین اظهار داشت: با توجه به جایگاه اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ، هر کدام از معاونین به صورت تخصصی فعالیت های خود را دنبال نموده و عملکرد مناسبی در سال جاری داشته باشند.

شهرود امیر انتخابی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان ضمن ارائه گزارش ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز 98، افزایش بازدیدهای نظارتی به تحلیل و ارزیابی خدمات سفر با توجه به شرایط جوی حاکم بر کل استانهای کشور در نوروز 98 پرداخت در پایان این جلسه معاونین اداره کل نیز در این جلسه گزارش فعالیت های تخصصی خود در حوزه سرمایه گذاری و صنایع دستی و گردشگری را ارائه و به اعلام برنامه های معاونت ها در سال 98 پرداختند .

 

انتهای پیام/

کد خبر 139801292

برچسب‌ها