بازدید مدیرفنی صندوق احیا از بناهای تاریخی قزوین

مدیر فنی صندوق احیا و بهره‌برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی در امور اقتصادی، در سفر  خود به استان قزوین ضمن دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی این استان، از بناهای تاریخی واگذارشده موسسه متبوع خود بازدید کرد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی، خشایار نیکزاد در سفر خود به قزوین با همراهی بهمن عسگری مشاور مدیرعامل صندوق احیا و الهه کائیدی ناظر ستادی استان قزوین، ضمن رفتن به کاروانسرای سعد السلطنه از بخش های مختلف این بنای تاریخی به‌ویژه حمام رضوی بازدید کرد و از شروع فاز اجرایی مرمت این بخش در هفته‌های آتی خبر داد.

همچنین مدیر فنی صندوق احیا با حضور در گرند هتل از نزدیک با سرمایه گذار این بنای تاریخی دیدار و مسایل مربوط به احیای آن را مورد بررسی قرار داد.

خانه بهروزی‌ها از دیگر بناهای مورد بازدید در این سفر بود که طی رایزنی‌های انجام شده با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مقرر شد به‌زودی در لیست واگذاری‌های  صندوق قرار گیرد.

اقدامات حمایتی به منظور تسریع در روند اجرایی مرمت گراند هتل از دیگر محورهای بود که در جلسه مدیرفنی صندوق احیاء با مدیرکل میراث فرهنگی قزوین مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1398021010

برچسب‌ها