به گزارش میراث آریا به نقل از ایسنا، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، در نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری استان و رونمایی از لوگوی رویداد «کرمانشاه 2020»، با بیان اینکه بهمنظور طراحی این لوگو از مدتها پیش فراخوانی میان هنرمندان گرافیک استان داده شد، عنوان کرد: «پس از اعلام فراخوان، تعداد زیادی طرح به اداره کل میراث فرهنگی استان رسید که درنهایت با بررسی و بهرهگیری از نظر کارشناسان این لوگو انتخاب شد.»
او تاکید کرد: «ممکن است برخی از صاحب نظران نسبت به طرح این لوگو انتقاداتی داشته باشند که ما همه این انتقادات و نظریات را بررسی میکنیم و در نهایت در صورت نیاز اصلاحاتی را در لوگو خواهیم داشت.»
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه رونمایی از این لوگو را نقطه شروعی برای تبلیغات «کرمانشاه 2020» دانست و گفت: «با رونمایی از این لوگو تبلیغات خود را برای رویداد بینالمللی \"کرمانشاه 2020\" آغاز می کنیم.»
به گفته این مسئول در حال حاضر تمام مقدمات لازم برای برگزاری «کرمانشاه 2020» در استان در حال انجام است.
او در ادامه با اشاره به اینکه در یک سال اخیر گردشگری کرمانشاه روندی رو به رشد را طی کرده است، گفت: «البته موانع و مشکلاتی نیز پیش روی توسعه گردشگری کرمانشاه در دو بخش استانی و ملی داریم که برای رفع آن تلاش هایی در حال انجام است.»
قادری با بیان اینکه مسئولان ارشد استان مقوله گردشگری را به عنوان یکی از اولویت های اول استان مورد توجه جدی قرار داده اند، اظهار کرد: «توجهی که در حال حاضر به موضوع گردشگری در استان می شود، تاکنون بیسابقه بوده است.»
مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه، افزود: «این توجه باعث شده تا در بحث تکمیل زیرساخت ها، توسعه تاسیسات گردشگری، تسهیل در صدور مجوزها، برگزاری رویدادهای گردشگری و... اقدامات جدی انجام گیرد.»
او در ادامه به نزدیک بودن ایام اربعین و لزوم استفاده از این ظرفیت برای معرفی جاذبههای گردشگری استان تاکید کرد و گفت: «در تلاشیم تا از رویداد اربعین به عنوان یک رویداد گردشگری مذهبی بهره لازم را برای استان ببریم.»
انتهای پیام/