تشریح پروژه برند ملی گردشگری برای فعالان حوزه گردشگری

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: «پروژه برند ملی گردشگری در اتاق فکر معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشریح و مورد بحث و تبادل نظر فعالان گردشگری قرار گرفت.» 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: «در نشست اتاق فکر معاونت گردشگری که با حضور  معاون گردشگری و جمعی از فعالان بخش خصوصی، اساتید و صاحب‌نظران حوزه گردشگری برگزار شد، پیشرفت در فازهای مختلف پروژه برند ملی گردشگری، گزارش دستاوردهای حاصل و تأثیرات آتی این طرح در ابعاد مختلف صنعت گردشگری کشور توسط بخش مجری مطرح و درباره آن تبادل‌نظر انجام شد.»

او افزود: «همچنین در این نشست موضوع ایجاد کارگروه مشترک بین اتاق فکر گردشگری و مجلس به‌عنوان منتخبی از این بخش و نمایندگان عضو فراکسیون گردشگری مطرح و نسبت به برگزاری جلسات ادواری برای مطرح کردن دغدغه‌های حوزه گردشگری تأکید شد.»

به گفته مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری در اتاق فکر معاونت گردشگری، موضوع لزوم ارائه راهکارهای عملی برای جایگزینی اقتصاد نفتی با گردشگری نیز مطرح و درباره موضوع چگونگی بهره‌مندی همه بخش‌های تابعه وزارت در راستای شکل‌گیری ساختاری پاسخگو، بحث و تبادل‌نظر شد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1398100915

برچسب‌ها