بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گیلان، حمیدرضا آذرپور 5 بهمنماه 98 با اعلام این خبر گفت: «در بازدید مشترک ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گیلان وضعیت دفاتر به لحاظ امنیتی، فنی، نحوه فروش سفر و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهرهبرداری، پروانه مدیران فنی دفاتر، بیمه مسافران، منشور اخلاقی و نوع قراردادها بر اساس چارچوب ابلاغی سازمان، کنسلی بلیت، گرانفروشی، اجرای قوانین و مقررات ابلاغی و... موردبررسی ناظرین قرار گرفت و از نزدیک وضعیت و مشکلات دفاتر ارزیابی شد.»
او افزود: «در طی بازدیدها به دفاتری که دارای شرایط مطلوب نبودند توسط مأمور اداره نظارت بر اماکن تذکر کتبی و طی دعوتنامهای جهت ارائه توضیحات به اداره اماکن نیروی انتظامی فراخوانده شدند.»
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی با جدیت ادامه خواهد داشت افزود: «در این استان 78 دفتر خدمات مسافرتی به مسافران و گردشگران خدمترسانی میکنند.»
انتهای پیام/