معرفی خدمات کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در نمایشگاه تهران

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در سالن 44 A در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، خدمات و جدیدترین برنامه‌های خود را معرفی می‌کند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این نمایشگاه که تا روز شنبه 26 بهمن 98 پذیرای علاقه‌مندان است، نحوه دریافت مدارک بین المللی رانندگی و خودرو، پلاک ترانزیت، اشتراک امداد خودرو کانون و استفاده از پرتال جامع گردشگری ایران www.VisitIran.ir معرفی می‌شود.

شرکت سرمایه‌گذاری و سیاحتی زاگرس نیز به‌عنوان زیرمجموعه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در نمایشگاه یاد شده حضور دارد و مراکز اقامتی کانون شامل هتل بین‌المللی زاگرس بروجرد، سرای فلاحتی کاشان، خانه انجوی شیراز و ... را معرفی می‌کند.

همچنین در غرفه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی خدمات و بسته‌های مسافرتی آژانس مسافرتی ارس وابسته به کانون به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در ژاپن و شرکت گردشگری معین گردشگری ملت از دیگر حاضران در غرفه کانون در این دوره از نمایشگاه هستند.

درهای سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، تا 26 بهمن از ساعت 9 تا 17 به روی علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398112520

برچسب‌ها