فاز اول بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری آذربایجان غربی به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان غربی از افتتاح فاز اول مجتمع گردشگری تفریحی ستاره سیوانای ارومیه به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع گردشگری تفریحی استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان­ غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به همراه کارشناسان فنی و مسئولان ذی‌ربط از استانداری، مسکن و شهرسازی، مرکز سرمایه‌گذاری و بانک کشاورزی از روند ساخت مجتمع گردشگری تفریحی سیلوانای ارومیه بازدید کردند.

جلیل جباری گفت: «با توجه به بازدیدهای انجام شده از بخش‌های مختلف این مجتمع و با توجه به این‌که بخشی از وام‌هایی اختصاص ‌یافته به این طرح، بلوکه‌شده است، مقرر شد تا ضمن صدور پروانه بهره‌برداری، این وام‌های بلوکه‌شده نیز آزاد شود، بر همین اساس، فاز اول این پروژه، به‌زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.»

او افزود: «بر اساس وسعت و امکاناتی که این پروژه دارد، در نوع خود بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی به شمار می‌آید. فاز اول آن شامل سوئیت‌های اقامتی، رستوران غذاهای محلی، مرکز تجاری و مراکز تفریحی و سرگرمی است.»

سیلوانا شهر کوچکی در سی کیلومتری غرب شهر ارومیه است که این مجتمع نیز به همین اسم و در محدوده آن قرار دارد. منطقه سیلوانا به لحاظ داشتن جاذبه‌های کوهستانی و مناظر بدیع طبیعی در چند سال اخیر موردتوجه ویژه گردشگران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1398120633

برچسب‌ها