به گزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند پنجشنبه 19 تیر بیان کرد: «معرفی جاذبههای تاریخی، فرهنگی و اقلیمی استان از طریق رسانههای جمعی، حرکتی مهم و حیاتی است که میتواند در جذب هرچه بیشتر گردشگران استان مؤثر باشد. در همین راستا ادارهکل میراثفرهنگی استان از هیچ تلاشی برای همکاری با گروههای هنری مستندساز دریغ نمیکند.»
ارجمند افزود: «مستند گنبد سلطانيه، بازار تاريخی زنجان، موزه ذوالفقاری، موزه رختشويخانه، غار کتلهخور و تمامی آثار صنایعدستی تهیه شده است. در صورتی که بتوانیم در این حوزه گامهای جدی و اساسی برداریم و به ویژه از ظرفیت رسانه بهرهبرداری مناسبی داشته باشیم، میتوانیم استان زنجان را به مقصد دائمی سفر تبدیل کنیم.»
او افزود: «در چند سال اخیر این رویکرد در ادارهکل شکل گرفته و تابهحال چندین برنامه مستند گزارشی در استان ساخته شده که همین مهم یکی از عوامل رشد مطلوب جذب گردشگران در هر سال است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان ساخت چنین مستندهایی را برای معرفی و تبلیغ هر چه بیشتر در سطح ملی و جهانی دانست و گفت: «معرفی شایسته این ظرفیتها توسعه سرمایهگذاریها و رونق صنعت گردشگری را در این استان به دنبال خواهد داشت.»
انتهای پیام/