نمایشگاه مجازی گلستان از دریچه نشر در کاخ گلستان برگزار می‌شود

نمایشگاه مجازی «گلستان از دریچه نشر» به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی در کاخ گلستان 24 آبان‌ماه 1400 برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، نمایشگاه مجازی «گلستان از دریچه نشر» با معرفی بیش از 40 جلد کتاب در صفحه رسمی اینستاگرام کاخ گلستان برگزار می‌شود، موضوعات این کتاب‌ها مرتبط با تاریخچه، معماری و آثار کاخ گلستان و دوره قاجار موجود در کتابخانه چاپی این مجموعه میراث جهانی است.

در این نمایشگاه مجازی، کتاب‌هایی همچون شاهکارهای هنر کتاب آرایی و مرقع‌سازی ایرانی نگارش استاد محمد حسن سمسار، مهرهای سلطنتی نگارش محمدجواد جدی، مرقع ناصری نگارش مجید عبدامین و مهدی فراهانی، ارگ سلطنتی طهران، کاخ گلستان در گذر تاریخ نگارش عباس خاکسار نمونه‌هایی از کتاب‌های به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه با حضور آفرین امامی مدیر کاخ گلستان در روز دوشنبه 22 آبان‌ماه 1400 افتتاح می‌شود و با سخنرانی جمشید کیان‌فر با موضوع کتاب و کتابخوانی ادامه پیدا می‌کند.

برای بازدید از نمایشگاه  «گلستان از دریچه نشر» ساعت 20 روز دوشنبه در صفحه رسمی اینستاگرام مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به نشانی golestanpalace@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 14000823640935

برچسب‌ها