ضرغامی: بسته‌بندی خوب صنایع‌دستی می‌تواند باعث موفقیت محصول در بازارهای داخلی و بین‌المللی شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جریان دهمین سفر استانی رئیس‌جمهوری از ۳۰ نوع بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی استان زنجان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سیدعزت‌الله ضرغامی پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در بازدید از ۳۰ نوع بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی استان زنجان مانند ملیله‌کاری، چاروق دوزی، گیوه‌بافی، انواع چاقو و ... در بنای تاریخی رختشوی‌خانه بیان کرد: «نوآوری در بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی بسیار مناسب و جذاب است. کاربردی کردن آن متناسب با نیاز جامعه از راهکارهای جلب توجه مردم به این صنعت است.»

او افزود: «رفع دغدغه هنرمندان در تأمین بازار فروش، زمینه‌ساز نوآوری در تولید صنایع‌دستی است.»

ضرغامی  با بیان اینکه بسته‌‌بندی نخستین مرحله برخورد مشتریان با محصول صنایع‌دستی است، افزود:  «طراحی، رنگ و تناسب بسته‌بندی با محصولات، عناصری در راستای ارتقای کیفی محصول هستند.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: «نقش بسته‌بندی در بازاریابی محصولات صنایع‌دستی، نقشی پررنگ و تعیین‌کننده است که حتی می‌تواند باعث شکست و یا موفقیت محصول در بازار داخلی و یا بازار بین‌المللی شود.»

انتهای پیام/

کد خبر 14000827957806

برچسب‌ها