حضور رسمی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در اجلاس فیا

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA)، برای شرکت در مجمع عمومی سالانه فیا، به پاریس سفر کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، اجلاس مجمع عمومی سالانه فیا 2021 که امسال از روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه 1400 در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه و مقر فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی آغاز شده است به مدت پنج روز ادامه دارد.

محمد‌حسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی که با دعوت رسمی ژان تاد رئیس فیا به پاریس سفر کرده است، به‌عنوان یکی از اعضای جدید این شورای جهانی در اجلاس فیا حضور دارد.

دیدار و گفت‌و‌گو با رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، دیدار با رئیس کلوپ اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی امارات، نشست با رئیس کلوپ اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی عربستان و دیدار با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد آغاز و تقویت همکاری‌های مشترک از جمله برنامه‌های صوفی در روز نخست برگزاری این اجلاس بود.

همچنین دیدار و گفت‌وگو با رؤسای کلوپ‌های دیگر کشورها به ویژه همسایه‌های ایران، از دیگر برنامه‌های سفر صوفی است.

حضور در جلسات مجمع عمومی فیا به لحاظ تصویب برنامه‌های این ارگان، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و یکی از بهترین فرصت‏‌های توسعه روابط کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در سطح بین‌‏الملل به شمار می‌رود.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی همچنین در سفر خود به پاریس با متقاضیان تأسیس دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

پیگیری اجرای طرح‏ صدور کارنه‌دوپاساژ الکترونیکی که به تدریج در سطح جهان عملیاتی شده و قرار است در ماه‏‌های آینده تمامی ‏کلوپ‌ها فقط از طریق آن اقدام به صدور ‏کارنه برای متقاضیان کنند، از جمله محورهای مهم جلسات خواهد بود.

این اجلاس فرصت مغتنمی فراهم می‌کند تا مدیران کلوپ‌ها و کانون‌های اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی سراسر جهان علاوه بر شرکت در برنامه‌های تنظیم شده، با مدیران فیا و همتایان خود ملاقات و برای همکاری‌های مشترک و تعامل بیشتر رایزنی و مذاکره کنند.

مجمع عمومی سالانه فیا، مجمع عمومی فوق‌العاده منطقه یک فیا، جلسه عمومی سالیانه بنیاد فیا و مجمع عمومی اتحادیه بین‌‏المللی جهان‌گردی، انجمن مزایای عضویت، انجمن خدمات سفر و انتخابات رئیس فیا از جمله مهم‌ترین رویدادهای پیش‌‏بینی شده در این دوره از اجلاس است.

همچنین در طول ایام برگزاری اجلاس، شورای گمرکی فیا نیز تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000923622758

برچسب‌ها