سومین همایش ملی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ در کیش آغاز شد

سومین همایش ملی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با شعار «کیش برای همه» در جزیره کیش آغاز شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد با ورود حدود صد دستگاه خودرو کمپر و کاروان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی به جزیره زیبای کیش، از روز جمعه 17 دی 1400 رسما آغاز شده است.

کمپر و کاروان‌های شرکت‌کننده در همایش امروز یکشنبه 19 دی ضمن بازدید از مناطق گردشگری، جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی و فرهنگی به صورت نمادین به حرکت در آمده و رژه خودرویی با شکوهی را در سطح جزیره کیش به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه این رویداد که برای نخستین بار در این جزیره برگزار می‌شود، روز سه‌شنبه 21 دی همایش یک روزه کمپر و کاروان با همکاری دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دست‌اندرکار از ساعت ۱۱ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ترویج سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، تقویت فرهنگ رانندگی ایمن، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی در کشور، اشاعه شعار «کیش برای همه» و معرفی قابلیت‌های خودروهای مسافرتی از مهمترین اهداف برپایی  همایش خودروهای کمپر و کاروانینگ از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 14001019622967

برچسب‌ها