بازدید آژانس‌داران پاکستانی از ظرفیت‌های گردشگری ایران

اعضای هیئت گردشگری پاکستان که به ایران سفر کرده‌اند، امروز 11 بهمن ماه از بخش‌های مختلف بیمارستان‌های بوعلی سینا، کوثر و ام آر آی شیراز، پیامبران و کاخ سعدآباد بازدید کردند.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، این هیئت متشکل از شش نفر از آژانس‌داران و فعالان گردشگری پاکستان است که در بخش‌های مختلف این صنعت از جمله حوزه توریسم سلامت فعالیت می‌کنند. 

فعالان گردشگری پاکستان که از روز پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برای حضور در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری به کشورمان سفر کرده‌اند، در دو روز گذشته از مکان‌های مختلفی در تهران نیز بازدید داشته‌اند. 

آژانس‌داران پاکستانی با حضور در بیمارستان پیامبران تهران از نزدیک با ظرفیت‌های توریسم سلامت پایتخت کشورمان نیز آشنا شدند. 

آن‌ها سپس با حضور در کاخ سعدآباد از موزه‌های مختلف این مجموعه فرهنگی و تاریخی بازدید کردند. 

حضور در غرفه‌های استان‌های اصفهان، تهران، فارس، مازندران و سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش گردشگری سلامت در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران از دیگر برنامه‌های این گروه بود. 

سفر به مشهد مقدس و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و ظرفیت‌های گردشگری سلامت این شهر، آخرین بخش از سفر آژانس‌داران پاکستانی به کشورمان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1400111164013

برچسب‌ها