مهندس ضرغامی به برنامه «دستخط» می‌رود

برنامه «دستخط»، جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۶:۱۵ با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شبکه پنج سیما، مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی با حضور در برنامه «دستخط» به تبیین ارزیابی دولت سیزدهم و چگونگی پیوستن به دولت دکتر رئیسی می‌پردازد. 

همچنین چگونگی انتخاب او به‌عنوان رئیس صداوسیما در سال‌های ۸۳ تا ۹۳ و ایده تاسیس بخش خبری ۲۰:۳۰ از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد. 

بخش دیگری از گفت‌وگوی برنامه «دستخط» که در سالروز پیروزی جشن انقلاب اسلامی پخش می‌شود، به واکاوی چالش‌های پیش‌روی جریان‌های انقلابی، نگاهی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و چگونگی حرکت در این مسیر اختصاص دارد. 

سختی‌های برگزاری مناظرات انتخاباتی، ناگفته‌های زندگی شخصی و دوران‌های کاری از دیگر محورهای برنامه گفتگو محور «دستخط» است. 

«دستخط» که به گفت‌وگو‌های صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است. 

این برنامه گفت‌وگومحور و تحلیلی را مریم حداد تهیه‌کنندگی می‌کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمدحسین رنجبران هر هفته جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۶:۱۵ به‌روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 14001121622438

برچسب‌ها