سرپرست جدید معاونت میراث‌فرهنگی استان اصفهان منصوب شد

با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۲۴ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، با حکم علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سیدمهدی موسوی‌موحد به عنوان سرپرست جدید معاونت میراث‌فرهنگی استان منصوب شد. 

براساس این انتصاب، سیدمهدی موسوی‌موحد که پیش از این به عنوان مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان و کارشناس ارشد نظارت در دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان مشغول بود به عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان معرفی شد. 

در حکم صادره از سوی علیرضا ایزدی به سیدمهدی موسوی‌موحد آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و به‌موجب این ابلاغ، سرپرستی معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل، به شما محول می‌شود، برنامه ریزی به‌منظور حفظ، مرمت و احیا بناها، محوطه‌ها، بافت‌ها و اموال تاریخی فرهنگی استان، نظارت همه جانبه بر اجرای صحیح طرح‌ها و قوانین، مقررات، آیین نامه‌ها و اقدام لازم به‌منظور ثبت آثار تاریخی منقول و غیرمنقول واجد شرایط از جمله اعم وظایف جنابعالی محسوب می‌شود. امید است با جدیت و پشت‌کار و بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان ذیربط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره‌کل و وزارت متبوع، در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافراز باشید.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400112523656

برچسب‌ها