بازدید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه صنایع‌دستی در گنبدکاووس

مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس از نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شرق استان گلستان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی عصر امروز جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در پایان جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس با همراهی امانقلیچ شادمهر نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از نمایشگاه موقت صنایع‌دستی که در محوطه فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برپاشده  بود بازدید کرد.

در این بازدید سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، گزارشی از ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان ارائه داد و به تشریح نیازمندی‌های هنرمندان و صنعتگران این حوزه در استان پرداخت.

این نمایشگاه موقت باهدف ارائه توانمندی‌های هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گنبدکاووس با مشارکت 10 هنرمند صنایع‌دستی در رشته‌هایی از جمله زیورآلات ترکمن، ابریشم‌بافی ترکمن، چرم‌دوزی، دست‌بافته‌های داری و... برپاشده بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14001213622175

برچسب‌ها