امکان سفر ارزان‌قیمت در یزد فراهم شود

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی در بازدید از استان یزد بر لزوم اطلاع‌رسانی درباره ظرفیت اقامتگاه‌ها و فراهم‌سازی امکان سفر ارزان‌قیمت در این استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، طاهره قیومی، مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از زیرساخت‌های اقامتی استان یزد بازدید کرد.

در جریان این بازدید که به همراه مدیرکل استان یزد و برخی مدیران وزارتخانه انجام شد، قیومی ضمن بازدید از فضای کالبدی چند اقامتگاه و بررسی نرخنامه این اقامتگاه‌ها، با تعدادی از گردشگران به گفت‌وگو پرداخت.

\"\"

او در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و پیگیری مسائل آن‌ها تاکید کرد: «در اصلاح فرآیند‌ها، مشارکت بخش خصوصی و دولتی اثربخش است.»

مشاور و مسئول پیگیری‌های ویژه وزیر میراث‌فرهنگی در جریان این بازدید ضمن پیگیری فعالیت سامانه اسکان استان یزد، در خصوص رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌های یزد تصریح کرد: «اینکه امروز استان یزد در هفته اول کاملا پر و در هفته دوم رزرو کاملی ندارد، نشان می‌دهد که اطلاع‌رسانی به خوبی انجام نشده است.»

\"\"

قیومی با بیان اینکه، لازم است امکان سفر ارزان‌قیمت در یزد نیز فراهم شود، در ادامه گفت: «یکی از ملزومات توسعه گردشگری یزد و رزرو اقامتگاه‌ها در تمام ایام، تبلیغات تخصصی در حوزه سفرهای ارزان‌قیمت یزد است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010104900496

برچسب‌ها