بهگزارش میراث آریا بهنقل از کمیته اطلاعرسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سازمان هواپیمایی کشوری روز گذشته شنبه 6 فروردین1401 در اطلاعیهای اعلام کرد که همه شرکتهای هواپیمایی داخلی و بینالمللی موظفند تأخیرات، تغییرات یا ابطال پروازهای خود به هر دلیل را بهسرعت و پیش از حضور مسافران در فرودگاه به طرق مختلف از جمله ارسال پیامک، پست الکترونیک، تماس مستقیم و... بهاطلاع مسافران خود برسانند تا از ایجاد تبعات منفی بهدلیل حضور و معطلی مسافران در فرودگاهها جلوگیری بهعمل آید.
در این اطلاعیه تأکید شده که شرکتهای هواپیمایی موظفند ضمن اطلاع موضوع به کشیک سازمان هواپیمایی کشوری در هر زمان از ساعات شبانهروز، فرودگاه مبدأ و مقصد را نیز در جریان کامل هرگونه تغییر برنامه پروازی قرار دهند تا ضمن برنامهریزی و آمادگی فرودگاه، اطلاعرسانی از طریق نمایشگرهای ترمینالها برای مسافران حاضر در فرودگاه نیز انجام شود.
انتهای پیام/