بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم، امین جهانبازی سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ بیان کرد: «سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بهصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران و شهروندان است.»
او افزود: «تمام پیامهای شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش میشود.»
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری قم عنوان کرد: «از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹هزار پیام مردمی به این سامانه گزارش شده که راهنمایی زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.»
انتهای پیام/