برگزاری بیش از 1300 جلسه در وزارت کشور

معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نشست خبری ستاد مرکزی خدمات سفر عملکرد وزارت کشور در طول ایام نوروز را تشریح کرد.

به‌گزارش خبرگزاری میراث‌آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، امروز دوشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، در نشست خبری عملکرد ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور اصحاب رسانه و اعضای این ستاد در سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: «وزارت کشور نقش مهمی در این ستاد داشت. هزارو ۴۰۰ شهر و 60 هزار روستا داریم که از این تعداد ۳۸ هزار روستا دهیاری دارند.»
او با بیان اینکه همه شهرها و روستاهای ما ظرفیت‌های مختلفی برای میراث معنوی و گردشگری و فرهنگی دارند گفت: «وزارت کشور متولی شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و ما قبل از نوروز، بخشنامه‌ها را به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ می‌کنیم. ستاد تسهیلات سفر در استان‌ها، استانداری‌ها، شهرها و شهرداری‌ها تشکیل شده است. در ستاد هماهنگی خدمات سفر، وزارت کشور یک دستگاه فرابخشی است و ما برای ایام نوروز بیش از ۱۳۰۰ جلسه داشتیم.»
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پایان گفت: «وزارت کشور در تمام حوزه‌ها، اعم‌ از اسکان، امنیت و بهداشت و… نقش داشته است. در ایام نوروز بحث زیباسازی شهر و رویدادهای فرهنگی برای ما مهم بود.»

انتهای پیام/

کد خبر 1401011590037

برچسب‌ها