روز قدس‌، میراث ارزشمند امام راحل

مرکز بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور بیانیه‌ای بر صیانت از روز قدس‌به عنوان میراث ارزشمند امام راحل و گرامیداشت باشکوه این روز تا پایان حیات ننگین اسراییل تاکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در متن بیانیه مرکز بسیج وزارتخانه به مناسبت روز قدس آمده است:

«آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دوراندیشی و نگاه موسع امام راحل روز قدس نام گرفت تا تکلیف مسلمانان جهان را در قبال قدس شریف و اهداف شوم رژیم غاصب اسرائیل روشن کند.

بر این سیاق امت اسلام همه‌ساله در همایشی جهانی، با همدلی و هم‌آوایی شگرفی، ماهیت نامشروع رژیم صهیونیستی و حامیان استکباری آن را محکوم کرده و اراده ناگسستنی خود را در حمایت از ملت فلسطین به نمایش می‌گذارند.

بی‌تردید همان‌گونه که حضرت امام خمینی(ره) ترسیم و مقام معظم رهبری در فرمایشات روشنگرانه‌شان تاکید کردند، حیات پوشالی رژیم اشغالگر قدس دیری نخواهد پایید و تحرکات اخیر و شجاعانه نهضت مقاومت در تل‌آویو نیز نشان از ضعف و زبونی روزافزون صهیونیست‌ها دارد.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تاکید بر صیانت از روز قدس به‌عنوان میراث ارزشمند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، همراه و هم‌آوا با آحاد امت مسلمان این روز باشکوه را گرامی می‌دارد. به امید پیروزی نهایی مقاومت اسلامی بر صهیونیسم استکباری، و تحقق آرمان عدالت‌گستر جهانی. ان‌شاءلله»

انتهای پیام/

کد خبر 14010209957423

برچسب‌ها