طالب‌زاده انسانى اخلاق‌گرا و متعهد بود

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «طالب زاده دوستى عزيز براى من، هنرمندى متخصص براى جامعه هنرى و انسانى اخلاق‌گرا و متعهد بود.»

به‌گزارش میراث‌‌آریا، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«با نادر طالب‌زاده از سال‌هاى نخست تشكيل جهاد سازندگى و سپس دوران دفاع مقدس آشنا و همكار بودم. محل كار او و شهيد مرتضى آوينى در كنار دفتر كار من در جهاد سازندگى بود. در هر دو سنگر جهاد و جنگ كارهاى مشتركى با هم داشتيم و ادامه این همکاری بعدا در صدا و سیما بود.

نادر طالب‌زاده در زمان افتتاح شبکه تلویزیونی افق، که من در آن زمان مسئولیت معاونت سیما را در رسانه ملی بر عهده داشتم نقش بایسته‌ای را ایفا کردند.

برنامه "راز" كه اجرا و سردبيرى آن را نادر بر عهده داشت، در طول ماه مبارک رمضان هر شب به روی آنتن می‌رفت که در نهایت برنامه گفت‌و‌گو محور جذابى در قاب تلويزيون شد و در جشنواره تلويزيونى جام جم به عنوان برنامه برتر معرفى شد.

او همواره كمک كار و ياور ما در خانه خودش، صدا و سيما بود. ساليان زيادى با لطف و رفاقتش در هيئت داوران و شوراهاى تخصصى معاونت‌های سيما و استان‌ها، دانش و تخصص خودش را در خدمت رسانه و هنر كشور قرار مى‌داد.

طالب‌زاده دوستى عزيز براى من، هنرمندى متخصص براى جامعه هنرى و انسانى اخلاق‌گرا و متعهد بود.

تلاش‌هاى زيادى براى روشنگرى استكبار و صهيونيزم داشت و با روى خوش و صميميت، دانش و تخصص خود را در اختيار ديگران قرار مى‌داد.

خدايش بيامرزد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010210640406

برچسب‌ها