به گزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار ظهر روز شنبه 24 اردیبهشتماه گفت: «معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان با حمایت وزارتخانه متبوع و معاونت گردشگری وزارت، در راستای بازیابی رونق دوباره گردشگری در شرایط پساکرونا که همانند بسیاری از استانها، دچار رکود و آسیب جدی شد، اجرای اولین تور آشناسازی داخلی را به عنوان برنامه تبلیغاتی عاجل و اثرگذار برنامهریزی کرده تا بتواند با معرفی ظرفیتهای گردشگری بینظیر مناطق مختلف استان به جامعه هدف، به تحریک تقاضا و سفر دوباره هموطنان به استان همدان به عنوان مقصدی جذاب منجر شود.»
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان افزود: «قطعا اجرای موفق این برنامه با مشارکت همه فعالان گردشگری استان بهعنوان میزبانان اصلی این رویداد میتواند به تحقق اهداف مد نظر از جمله رونق دوباره گردشگری بهعنوان محرک دیگر مشاغل و کسب و کارها کمک شایانی کند.»
خاکسار گفت: «هفته پایانی اردیبهشتماه همدان میزبان اولین فم تور داخلی متشکل از اصحاب رسانه، خبرنگاران، اینفلوئنسرها، بلاگرهای سفر، عکاسان و تورگردانانی از اغلب استانهای کشور است.»
او ادامه داد: «تور آشناسازی همدان به مدت چهار روز از 27 لغایت 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود و مهمانان ضمن بازدید از جاذبههای متنوع گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی با برنامهای مشخص، با زیرساختها و ظرفیتهای اقامتی، پذیرایی، سوغات و صنایعدستی،آداب و رسوم و فرهنگ اغلب شهرستانهای استان آشنا خواهند شد.»
خاکسار هدف اصلی از برگزاری این تور را آشنایی مهمانان با ظرفیتهای گردشگری استان، تولید محتوا در حین بازدیدها و اشتراکگذاری در صفحههای اجتماعی، کانالها و گروههای مرتبط دانست.
انتهای پیام/