پیام تشکر معاون سابق صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی

معاون سابق صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارسال پیامی ضمن قدردانی از خانواده بزرگ صنایع‌دستی بر تداوم حمایت‌ها از این هنر صنعت تاکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در پیام پویا محمودیان که امروز دوشنبه 16 خرداد 1401 ارسال شده، آمده است:

«به نام‌خدایی که عزت و منزلت را او به بندگانش اعطا می‌کند

با سلام و احترام

هنرمندان و صنعتگران عزیز و غرورآفرین، یاران و همکاران گرانمایه 

به‌عنوان عضو کوچک و دائمی خانواده بزرگ صنایع‌دستی از صبر، تلاش بی‌وقفه، همراهی و همکاری تک تک شما بزرگواران سپاسگزارم و قدردان تمام محبت‌ها و لطف شما، سرمایه‌های کشورم هستم.

فراز و فرودهای زیادی را تجربه کردیم  و با ناملایمات و روزهای تلخ و دشوار مواجه شدیم، تحریم‌های ظالمانه، سیل، کرونا و ... که هرکدام نفس‌گیر و طاقت‌فرسا بود، ولی به پشتوانه لطف الهی و در کنار یکدیگر  سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم، امیدمان را از دست ندادیم و ادامه دادیم و ادامه خواهیم داد و خاطرات این روزها درسی شد برای همدلی و همراهی.

خدا را شاکرم و هم او شاهد است که بدون لحظه‌ای درنگ هر آنچه از دانش، تجربه، توان و بضاعت در اختیار داشتم با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و در راستای اقتدار هر چه بیشتر صنایع‌دستی جاویدان کشور پر مهرم صرف کردم.

با عشق، ایمان، باور و استقامت، خالصانه و صادقانه برای اعتلای صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور عزیزم ایران و رضایت و تعالی‌ شأن و مقام هنرمندان، اساتید و پیشکسوتان چیره‌دست کوشیدم و خداوند قادر در این راه توفیقات و عنایات بسیاری اعطا فرمود.

و قطعا از این بعد نیز همچون گذشته با تعصب و غیرت  از هیچ‌ کوششی برای بسط، توسعه و ارتقای صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، این گنج شکوهمند سرزمینم فروگذاری نخواهم کرد.

شکر خدا که هرچه طلب کردم از خدا

بر منت‌های همت خود کامران شدم

باشد که همواره  نام پرآوازه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی جمهوری اسلامی ایران در جهان طنین‌انداز و‌ در سپهر هنر فروزنده و درخشان باشد.

بی‌مزد بود و ‌منت هر خدمتی که کردم ...

پیشاپیش روز 20 خرداد، روز جهانی صنایع‌دستی به تمام شما طلایه‌داران هنر این مرز و بوم مبارک و فرخنده.»

 

 

هفته صنایع‌دستی

انتهای پیام/

کد خبر 14010316622422

برچسب‌ها