دعوت از همسر رئیس جمهوری ونزوئلا برای بازدید از ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

نشست صمیمی سیلیا مادورو همسر رئیس جمهوری ونزوئلا و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با جمعی از نمایندگان مجلس، معاونان و مشاوران وزرا و فعالان حوزه زنان و خانواده صبح امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه در محل کاخ سعدآباد برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، سیلیا مادورو در این جلسه ضمن ابلاغ سلام‌ رئیس جمهوری ونزوئلا به تمام زنان ایرانی با تشریح آنچه ونزوئلا در این سال‌ها با تلاش و مقاومت پشت سر گذاشته است، زنان را شکست‌ناپذیر و طلایه‌دار خط مقاومت و نگهبانان خانواده دانست و رابطه ایران و ونزوئلا را دوستانه، عمیق و بسیار نزدیک برشمرد.

او در این نشست بر این نکته تاکید کرد که تا خدا همراه ملت‌ها باشد، همواره پیروزند و هیچ نیرویی جلودار آن‌ها نیست.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز در این نشست با بیان اینکه ملت ایران و ونزوئلا هر دو در برابر زیاده‌خواهی ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده‌اند و برای حفظ کرامت انسانی و هویت خود مبارزه کرده‌اند، بر تقویت همکاری‌های مشترک  اقتصادی، سیاسی، اجتماعی به ویژه در حوزه‌های مرتبط با زنان و خانواده میان دو کشور تأکید کرد.

زینب اختری مشاور امور زنان و خانواده وزارت میراث‌فرهنگی،  گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم، با اشاره به میراث چند هزار ساله ایران و فرهنگ غنی کشور، همکاری مشترک در زمینه گردشگری را میان دو ملت حائز اهمیت برشمرد.

او با اشاره به تنوع و غنای صنایع‌دستی ایرانی، همسر رئیس جمهوری ونزوئلا را به بازدید از میراث‌فرهنگی، مناطق گردشگری و ظرفیت‌های صنایع‌دستی ایران دعوت کرد و این سه حوزه را زمینه مناسبی برای همکاری‌های مشترک میان دو ملت دانست.

انتهای پیام/

کد خبر 14010322622642

برچسب‌ها