امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در راستای همکاری و اجرای پروژه‌های آموزشی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی منعقد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این تفاهم‌نامه روز سه‌شنبه 24 خردادماه 1401 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس، به امضای رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان و علیرضا گرایلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و اجرای پروژه‌های آموزشی، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در راستای نیازهای استان و کشور منعقد شد.

همکاری در تألیف و انتشار کتب، مقالات، نشریات علمی و پژوهشی، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی، همکاری در توسعه و ترویج فرهنگ علم‌آموزی و برگزاری نشست‌های فرهنگی و علمی مشترک، همکاری و استفاده متقابل از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی موجود در راستای وظایف طرفین، همکاری در ایجاد خلاقیت کارآفرینی و نوآوری‌های علمی، فنی و پژوهشی و فرصت‌های مطالعاتی در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تبادل اسناد، مدارک علمی و آموزشی از جمله موضوعات مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 1401032511880

برچسب‌ها