معاون اداره‌کل توسعه گردشگری داخلی تجلیل شد

معاون اداره‌کل توسعه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط‌زیست در کسب و کار از نگاه مردم مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط‌زیست در کسب و کار از نگاه مردم، با حضور مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس روز سه‌شنبه 31 خردادماه 1401 در سالن همایش اتاق بازرگانی ایران و با مشارکت انجمن محیط‌زیست شایان و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران و اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این مراسم از محمد جهان‌شاهی معاون اداره‌کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به  پاس اقدامات ارزشمند در امر حفاظت و حمایت از نعمات الهی، عشق به طبیعت و خالق آن، ایثارگری و انضباط در کسب‌وکار برای بهبود حفاظت از محیط زیستی تجلیل شد.

جشنواره جایزه ملی وجدان محیط‌زیست در کسب و کار از نگاه مردم، اولین و تنها جایزه رسمی غیردولتی در سطح ملی در حوزه محیط‌زیست است که با قضاوت از نگاه مردم به عملکرد منتج از وجدان پاک و اندیشه‌های سبز انسانی اهدا می‌شود.

این جایزه به کارکنان،کارشناسان، مدیران بخش‌های دولتی و غیردولتی، عمومی و نظامی و یا صاحبان واحدهای صنعتی، معدنی‌، خدماتی و کشاورزی و همچنین فعالان و حامیان محیط زیست‌، هنرمندان‌، خبرنگاران و حتی مدیران ارشد نظام که در حوزه کسب و کارخود خدمات ارزنده‌ای را بدون استفاده از بودجه دولتی و یا اجبار و وقت دولتی انجام داده و تاثیرگذاری مثبت بر محیط‌زیست شهرستان یا استان و یا در سطح ملی داشته باشد، انتخاب می‌شوند.

\"\"

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010401957203

برچسب‌ها