10 نکته سریع برای بهترین اقامت در هتل

اقامت در هتل ریزه‌کاری‌هایی دارد که باعث می‌شود سفری راحت‌تر و دلپذیرتر داشته باشید. این نکات را در موقع اقامت در هتل در نظر بگیرید.

هر کسی یک داستان ترسناک اقامت در هتل دارد. خواه این داستانی درباره هتلی باشد که به‌طور خاص برای آن انتخاب کرده‌اید یا استخر فوق‌العاده‌ای است که فقط وقتی به آنجا می‌رسیم بسته است، هتلی که دوبرابر از شما هزینه دریافت کرده است یا هتلی که وب‌سایتش گفته استدر عرض چند دقیقه به همه چیز رسیده است و بر خلاف آن ثابت شده که در واقع یک مکان طولانی است و 45 دقیقه پیاده روی از هر نقطه نیاز است.

به این ترتیب، ما فهرستی از برخی مطمئن‌ترین نکات سریع خود را برای بهترین اقامت در هتل ارائه کرده‌ایم.

مطمئن شوید که می‌دانید چه چیزی به دست می‌آورید

ای کاش این‌طور نبود، اما بسیاری از هتل‌ها اطلاعات گمراه کننده‌ای در توضیحات و امکانات هتل دارند. نمی‌توانیم شمارش کنیم که چند بار به هتلی مراجعه کرده‌ایم که ادعا می کند فاصله‌اش تا مرکز شهر پیاده‌روی است اما متوجه می‌شویم که تعریف هتل از فاصله پیاده‌روی بیش از یک ساعت است.

ما همچنین یاد گرفته‌ایم که مستقیماً با هتل تماس بگیریم تا بپرسیم آیا امکانات خاصی در طول اقامتمان در دسترس است یا خیر. قبلاً ناامید شده بودیم وقتی که متوجه شدیم استخر هتل روباز دوست‌داشتنی که منتظر آن بودیم برای بازسازی بسته شده است، یا اینکه برای زمستان بسته است، اگرچه هنوز تابستان است.

از قبل هتل را از یک موقعیت خاص مطلع کنید

اگر اقامت در هتل شما به مناسبت خاصی مانند ماه عسل یا سالگرد است، اگر قبل از ورود به هتل به آنها اطلاع دهید، شانس دریافت ارتقاء یا رفتار ویژه را خواهید داشت. اگر هنگام ورود به هتل اطلاع دهید، ممکن است خیلی دیر شده باشد.

یک استراتژی بهتر این است که زودتر با میز پذیرش تماس بگیرید و آنها را در مورد موقعیت خاص خود مطلع کنید، که به کارکنان زمان می‌دهد تا آماده شوند.

بهترین نرخ را دریافت کنید

من اغلب از اینکه چند نفر فکر می‌کنند که نرخ رک (rack) یک هتل، نرخ متوسط ​​یک هتل برای یک اتاق هتل است، تعجب می‌کنم. در واقع، نرخ رک در واقع حداکثر قیمتی است که یک هتل به طور معمول برای یک اتاق دریافت می‌کند.

حتی اگر از طرفداران زیادی برای شکار تخفیف نیستید، معمولاً ارزش آن را دارد که 10 ثانیه در گوگل برای کد تخفیف جستجو کنید تا مطمئن شوید که کمتر از نرخ رک پرداخت می کنید.

ممکن است اتاقی‌ وجود داشته باشد، حتی اگر علامت «جای خالی نیست» باشد

اگر شما هم مثل ما هستید و اغلب به صورت خودجوش سفر می‌کنید، ممکن است گاهی با تابلوی غمگین هتل روبرو شوید که روی آن نوشته جای خالی نیست. اگر اینطور است، ناامید نشوید، زیرا ممکن است هتل یک یا دو اتاق در دسترس داشته باشد.

در برخی موارد، یک اتاق به دلیل مشکل تعمیر و نگهداری به عنوان رزرو علامت‌گذاری می‌شود. به خوبی با آژانس هتل چت کنید و ممکن است برای اتاقی با یک مشکل جزئی تخفیف خوبی دریافت کنید.

ادب را رعایت کنید

هر کسی که تا به حال در بخش خدمات مشتری کار کرده است به خوبی می‌داند که یک مشتری بی‌ادب خدمات بدتری دریافت می‌کند. چرا؟ آیا انگیزه‌ای برای کمک به کسی خواهید داشت که نسبت به شما بی‌ادب، تحقیرآمیز یا آشکارا توهین می‌کند؟ نه؟ خوب، می‌توانید شرط ببندید که نماینده میز جلو (رسپشن) نیز نخواهد بود. بدیهی است که نمایندگان میز جلو در یک هتل قدرت زیادی دارند.

آنها نه تنها می‌توانند چیزهای رایگان به شما بدهند، بلکه می‌توانند مطمئن شوند که اتاق را با سیستم تهویه مطبوع پر سر و صدا یا اتاقی با پرده‌هایی که به طور کامل بسته نمی‌شود، در صورتی که خیلی خوب نیستید، داشته باشید.

همیشه مهربان باشید

هیچ هزینه‌ای ندارد. از سوی دیگر، کمی مهربانی و احترام نسبت به میز جلو می‌تواند معجزه کند. یک نماینده میز جلو که در کنار شماست می‌تواند به شما کمک کند اتاقی ارتقا یافته داشته باشید، تا دیروقت تسویه‌حساب کنید یا در مورد هزاران موضوع کوچک دیگر کمک کنید. حتی اگر نتوانند به شما کمک کنند، حداقل روز کسی را کمی بهتر کردید و این ارزش زیادی دارد. اگر واقعاً به دنبال خدمات عالی هستید، یک نکته 20 دلاری را امتحان کنید.

نکته، حتی فقط کمی

جای تعجب نیست، افرادی که در صنعت هتلداری و به ویژه در خدمات اتاق کار می‌کنند، یکی از کمترین حقوق‌ها را دارند، بنابراین با دریافت انعام تفاوت ایجاد می‌کند. هر شب کمی انعام به نظافتچی خود بدهید (فقط آن را برای روز آخر ذخیره نکنید)، این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا یک سرویس اتاق بی‌عیب و نقص برای کل اقامت و یک اتاق بسیار تمیز داشته باشید.

دیدن چند اتاق مختلف

اگر از اولین اتاقی که دریافت می‌کنید راضی نیستید، بپرسید که آیا می‌توانید به اتاق‌های دیگر موجود نگاه کنید. اغلب، مدیران ابتدا سعی می‌کنند اتاق‌هایی را که کمترین میزان مطلوبیت را دارند پر کنند، بنابراین ممکن است از اینکه سایر اتاق‌های موجود دید بهتر یا حتی فضای بیشتری دارند، متعجب شوید.

به باشگاه وفاداری هتل بپیوندید

حتی اگر فقط برای یک بار اقامت برنامه‌ریزی می‌کنید، پیوستن به باشگاه وفاداری می‌تواند مزایایی داشته باشد. پر کردن فرم درخواست آنلاین برای برنامه وفاداری هتل معمولا کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند در مزایایی که فقط به اعضای وفادار ارائه می‌شود، پرداخت شود. اغلب، باشگاه‌های وفاداری رایگان هستند و از آنجایی که به هر حال در آنجا می‌مانید، ممکن است امتیازی نیز برای آن کسب کنید.

از هزینه‌های لغو خودداری کنید

اگر متوجه شدید که مجبور هستید یک اتاق هتل را پس از تاریخ، لغو کنسل کنید، تماس بگیرید و مودبانه بخواهید رزرو خود را به هفته بعد منتقل کنید. سپس چند ساعت دیگر یا روز بعد تماس بگیرید و رزرو جدید خود را لغو کنید. این ترفند کوچک ممکن است فقط بتواند در هزینه کنسلی شما صرفه‌جویی کند. اگر این ترفند جواب نداد، می‌توانید از Roomer برای فروش اتاق هتل غیرقابل استرداد خود استفاده کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 1401041372866

برچسب‌ها