مراسم مشترک عزاداری کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان آتش‌نشانی برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام سجاد (ع)، مراسم مشترک عزاداری کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این مراسم ظهر امروز چهارشنبه 19 مرداد 1401 همزمان با فرا رسیدن دوازدهم محرم و سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام سجاد (ع)، برگزار شد.

در این مراسم جمعی از کارکنان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همراه تعدادی از کارکنان و مدیران سازمان آتش‌نشانی در مجاورت این وزارتخانه، با راه‌اندازی دسته عزاداری در سوگ چهارمین پیشوای شیعیان سوگواری کردند.

مراسم مشترک عزاداری کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان آتش نشانی ابتدا در محل سازمان آتش‌نشانی آغاز شد و سپس عزاداران در قالب دسته عزاداری با عبور از بخشی از خیابان آزادی به این وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمدند و در حیاط ساختمان ارگ آزادی به عزاداری و نوحه‌سرایی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پرداختند.

مراسم عزاداری روز دوازدهم محرم به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

پیش از این نیز به مناسبت‌های مختلف مراسم عزاداری مشترک با حضور مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان آتش‌نشانی برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 14010519622431

برچسب‌ها